Shipping policy
PIEGĀDE
Piegāde tiek veikta tikai Latvijas teritorijā. Ja vēlaties saņemt preci ārpus Latvijas teritorijas, lūdzu, sazinieties ar mūsu konsultantiem, rakstot uz mokka@mokka.lv
PIEGĀDES MAKSAS
Izņemt salonā Mokka |
— |
Bez maksas |
|
Piegāde Rīgā |
— |
€35.00 bez PVN |
|
Piegāde ārpus Rīgas 50 km rādiusā |
— |
€50.00 bez PVN |
|
Piegāde ārpus Rīgas 100 km rādiusā |
— |
€80.00 bez PVN |
Pirkumiem, kuri tiek veikti ārpus Rīgas, vai kuru saņemšana tiek organizēta ar Pakomāta OMNIVA starpniecību, tiek aprēķināta piegādes maksa, atbilstoši pirkuma kopējam svaram, izmēram un piegādes adresei. Piegādes summa tiek aprēķināta, noformējot pasūtījumu.
Gadījumā, ja pircējs izvēlas saņemt preces ar OMNIVA starpniecību Mokka neuzņemas atbildību par viegli plīstošu preču kvalitāti pie Preču saņemšanas. Neiesakām sūtīt Preces ar pakomāta starpniecību, kas izgatavotas no - stikla, kristāla, marmora.
Ja izvēlaties saņemt preci ar Pakomāta starpniecību, Pārdevējs pirms Preču sūtīšanas sazināsies ar Pircēju, lai apstiprinātu Pasūtījuma izsūtīšanu un atkārtoti informētu Pircēju par Preces materiālu un saņemtu apstiprinājumu no Pircēja, ka bojātas Preces izņemšanas gadījumā no Pakomāta, Pārdevējs neuzņemas atbildību par Preces defektiem, kas radušies transportēšanas rezultātā. Preci nosūtīsim uz Jūsu norādītajai adresei tuvāko Omniva pakomātu, saskaņā ar SIA Omniva mājaslapā pieejamo informāciju (https://www.omniva.lv/privats/adreses).
Ja vēlaties saņemt preci citā Omniva pakomātā, uzreiz pēc pasūtījuma apmaksas, atbildiet uz pasūtījuma apstiprinājuma e-pastu vai sūtiet e-pastu uz mokka@mokka.lv norādot Jūsu pasūtījuma numuru un norādot vēlamā pakomāta adresi.
PIEGĀDES LAIKS
Preci, kas ir veikalā, var saņemt nākamajā darba dienā no pasūtījuma saņemšanas brīža.
Ja prece ir jāpasūta vai tiek izgatavota pēc individuāla pasūtījuma preču piegādes laiks ir no divām līdz astoņām nedēļām.
Flexlux |
3-4 mēneši |
|
Zuiver |
Četras līdz piecas nedēļas |
|
La Forma |
Četras līdz piecas nedēļas |
|
Linie Design |
Četras līdz piecas nedēļas |
|
Normann Copenhagen |
Divas līdz četras nedēļas |
|
String Furniture |
Četras līdz piecas nedēļas |
|
Fatboy |
Divas līdz četras nedēļas |
|
Ferm Living |
Divas līdz četras nedēļas |
Ņemiet vērā, ka šis termiņš norādīts no brīža, kad pasūtījums ir apstrādāts un prece ir sapakota sūtīšanai. Pasūtījuma apstrādes laiks katrai precei var atšķirties, tas var būt no vienas darba dienas līdz pat piecām nedēļām; Pārdevējs apņemas informēt Pircēju par Preču ražošanas un piegādes gaitu un izpildes datumiem.
Piegādes tiek veiktas tikai darbdienās no plkst. 10:00 – 18:00, pēc vietējā laika. Veicot pasūtījumu, ir jāņem vērā pieejamie piegādes laiki un kā piegādes adrese ir jānorāda tā adrese, kurā pasūtījumu būs iespējams pieņemt piegādes laika ietvaros.
Piegādes adrese ir jānorāda detalizēti. Papildu informācija, piemēram, kāpņu telpas numurs un dzīvokļa numurs (ja piegāde jāveic uz daudzdzīvokļu māju), ir nepieciešama, lai nodrošinātu piegādi paredzētajā laikā. Ja piegādes adrese ir norādīta kļūdaini vai nepilnīgi, norādītie piegādes termiņi var tikt pagarināti bez iepriekšēja brīdinājuma un Jums būs jāmaksā par jaunas piegādes organizēšanu.
Jānorāda precīzs telefona numurs, uz kuru pasūtītājs ir sazvanāms norādītajos piegādes laikos. Parasti pirms piegādes kurjers sazinās ar pasūtītāju telefoniski, pārliecinoties, ka pasūtītājs atrodas norādītajā adresē un varēs pieņemt sev adresēto sūtījumu. Ja norādītais telefona numurs ir neprecīzs vai uz šo numuru pasūtītājs nav sazvanāms, norādītie piegādes termiņi var tikt pagarināti bez iepriekšēja brīdinājuma.
Kurjeram piegādes brīdī ir tiesības Jūs lūgt uzrādīt personu apliecinošu dokumentu (pasi, ID karti vai autovadītāja apliecību), lai pārbaudītu saņēmēja identitāti, un fiksēt šī dokumenta numura pēdējos 5 ciparus.
Pircējam ir jāpieņem Preces patstāvīgi. Pasūtījuma piegādes brīdī Pircējam ir pienākums kopā ar Kurjeru pārbaudīt tā atbilstību un kvalitāti, kā arī parakstīt ar attiecīgā pasūtījuma izpildi saistītos dokumentus (pavadzīmi, sūtījuma piegādes dokumentu). Ja Pircējs konstatē, ka piegādāto Preču iepakojums ir bojāts (ieplīsusi iepakojuma uzlīme, sabojāts iepakojums vai ir cits ārējs bojājums), Pircējam tas obligāti ir jānorāda piegādes dokumentā (Pārdevēja eksemplārā), konstatējot šādas neatbilstības nekavējoties par tām jāziņo, rakstot Mums uz mokka@mokka.lv, lai Mēs varētu sazināties ar Jums. Pretējā gadījumā tiks uzskatīts, ka Preces ir piegādātas pienācīgi un bez bojājumiem.